bilt'li olmak...
Sürekli Öğrenme ve Gelişim
Yeni şeyler öğrenme yönünde duyduğumuz merak, bilgi edinebilmek için zorlayıcı olmayı, soru sormayı, bilgi toplamayı ve potansiyel fırsatları belirlemek için çevreyi izlememizi içerir.
Müşteri Hizmet Bilinci
- Müşteri ihtiyaçlarını hızlı cevaplarız
- Şikâyetleri dinler, çözüm üretiriz
- Güven oluşturur, uzun vadeli ilişkiler kurarız
- Sorunlar karşısında müşterinin yanında oluruz
- Süreçlerimizi analiz eder, iyileştirmeler yaparız
Ekip Çalışması ve İşbirliği
- İletişimimiz açık ve nettir
- Ortak kararları destekleriz
- Ekibimizle bilgi paylaşır, işbirliği içinde oluruz
- Ekibimizle empati kurar, gerektiğinde yardım ederiz
- Farklılıklara esneklik gösterir, uzlaşırız
- Farklı görüşleri de cesaretlendirir ve destekleriz
Sonuç Odaklılık
- Başarmak için çok çalışırız
- Engeller karşısında pes etmeyiz
- Zor hedefler için yeni yöntemler buluruz
- Zamanı ve kaynakları doğru kullanırız
- Sorunlara değil çözüme odaklanırız
- Sonuca ulaşmak için teknolojiyi kullanırız
Mutlu Çalışanlar
BİLT MAĞZ. İnsan Kaynakları Çalışan İlişkileri birimimiz tarafından, çalışan motivasyonu ve iç iletişimi güçlendirmek amacıyla çeşitli sosyal ve kültürel aktiviteler organize edilir.
“BİLT ” markası adı altında hizmet veren birimimiz; çalışanlarımızın ilgi alanlarına yönelik etkinliklere katılarak keyifli vakit geçirmelerini, yetkinliklerini arttırmalarını, diğer çalışanlarla tanışarak yeni arkadaşlar edinmesini sağlıyor.